Tematowi krzywdy dzieci, w wielu aspektach, poświęciłem między innymi dwa obszerne artykuły „Pedofile z WHO” i „Gwałty i tortury”. O dramatycznym wzroście zgonów najmłodszych z powodu „skutecznych i bezpiecznych” preparatów też było sporo, choćby w tekście „O ponad 63000 procent więcej zgonów dzieci”. Przytaczałem też dane z innych kontynentów, pisząc o tragedii w Kanadzie. Ostatnio w artykule „I tylko dzieci żal”, dotknąłem tematu próby wyszczepiania w szkołach szczepionką „przeciwko wirusowi HPV” (cudzysłów nieprzypadkowy), kogo popadnie, bo nie tylko dziewczynki, ale i chłopców i to w wieku, w którym raczej współżycia się jeszcze nie podejmuje.
To wszystko, co obecnie może spotkać młodych ludzi, już od pierwszych klas szkoły podstawowej, to są historie, jakby wyjęte z dystopijnego filmu. Fakt, że takie rzeczy nie tylko są możliwe teoretycznie, ale dzieją się naprawdę, już nie gdzieś za oceanem, czy na zachodzie Europy, ale w Polsce, nie dotarł wciąż do świadomości rodaków. W każdym razie z pewnością nie wywołał znaczącej refleksji.
Zadbają o Twoje dzieci…
Z pewnością „najlepiej, jak potrafią”. Niestety, wcale nie żartują, ponieważ specyficznie pojmowana i realizowana „staranność” wyjdzie wszystkim bokiem. A zaczynało się tak niewinnie…
Pojęcie „edukacja włączająca” jest już znane dość dobrze. Szkoda, że większość rodziców nadal nie wie, albo nie rozumie, jaka prawdziwa agenda kryje się za tym „dobrodziejstwem”. To przecież nie zaczęło się wczoraj. Grupy integracyjne w przedszkolach, czy eksperymentalne klasy integracyjne w szkołach, powstawały kilka dekad wstecz. Niektórzy zapamiętali je bardzo dobrze. I rzeczywiście, kiedy włączano do wspólnych zajęć dzieci z pewnymi niepełnosprawnościami, jak choćby osoby niedowidzące, czy nie całkiem sprawne ruchowo, miało to wiele oczywistych zalet. Dzieciaki przeważnie bardzo chętnie opiekowały się kolegami, czy koleżankami, które taką pomoc rówieśników przyjmowały zwykle bez oporów. Nikt nie podejrzewał, że będzie to wstęp do zupełnie innego programu. Otóż, dziś mamy sytuację w której likwiduje się nie tylko poszczególne klasy, ale całe szkoły specjalne, przenosząc najmłodsze i nieco starsze dzieci z poważnymi deficytami intelektualnymi, do klas z uczniami w pełni sprawnymi. W jaki sposób nauczyciel ma zrealizować normalny program, jeśli poziom ma wyznaczać najbardziej „odstający” od możliwości przyswajania wiedzy, uczeń? Tego, rzecz jasna, nie wyjaśniono. Wszystko pokrywa marksistowski bełkot, o „równych szansach”, „inkluzji”, itd. Ale to nie wszystko!
Chodzi o to, że tworzy się programy, w których uczęszczający na zajęcia (bo już nie uczeń, co zaraz wyjaśnię), będzie miał coraz mniejszą ilość wiedzy do przyswojenia.
… i zrobią z nich zombie
Ktoś może uważać, że to jakiś żart. W końcu żyjemy przecież w wolnym, demokratycznym kraju. No, właśnie. Wolny i demokratyczny, to już jest swego rodzaju oksymoron. Skoro, jak wielokrotnie i słusznie podkreślał Janusz Korwin-Mikke, „demokracja to przewaga większości nad rozumem”, kończy się zawsze tak samo. Władzę przejmują socjaliści – nieudacznicy. Tak po prostu być musi, gdyż lenie będą wyciągać rękę po zapomogi i różne mniej lub bardziej uzasadnione świadczenia i zawsze wybiorą tych, którzy im obiecają jakąś „darmochę”. Takie programy to agenda lewicy, a kiedy lewacy dojdą do władzy, nie będą chcieli jej oddać nigdy. Zadbają aby stworzyć sobie jakiś elektorat zastępczy, stworzą pozorną alternatywę („partie rotacyjne”, które zmieniają lidera i nazwę, a w środku jest zawsze to samo). Wejdą w każdą koalicję, pudrującą skrajnie lewicowy program elementami rozsądku. Komplikując prawo i nakładając kolejne daniny, co przecież widzimy w Polsce i w Europie od lat, ograniczą wolność do absolutnego minimum. A minimum wolności, to atrapa, która z prawdziwą swobodą nie ma nic wspólnego. Niestety, zaczyna realizować się coraz gorszy scenariusz.
Rząd chce wdrażać wszystkie „nowinki” UE w ramach europejskiego obszaru edukacyjnego.
Czym jest europejski obszar edukacyjny?
To instrument niezwykle szkodliwy, ponieważ to UE po wyrzeczeniu się przez państwa suwerenności w tym właśnie obszarze, będzie kształtować edukację w Europie, wprowadzając ujednolicenie programów i metod nauczania. To superpaństwo, które ma powstać, z oczywistych względów ma stać się w całkiem niedalekiej przyszłości, swego rodzaju „kolonią karną”, gdzie już tylko każdy przejaw sprzeciwu, nie mówiąc już o jakichś protestach, będzie skutkował przykładnymi karami i eliminowaniem, (choćby potencjalnych), przeciwników, na wiele sposobów. Jeden z nich widzieliśmy już w Kanadzie, kiedy wyłączono protestującym truckerom dostęp do ich pieniędzy, co skutkowało w wielu przypadkach upadłościami firm, tragedią wielu rodzin i skutkami sięgającymi kolejnych lat. Takie rzeczy zdarzały się także w Niemczech, choć dotykały konkretnych, prominentnych osób, którym blokowano rachunki, jednocześnie uniemożliwiając prowadzenie praktyki lekarskiej.
Ktoś powie, że przesadzam, bo co ma wspólnego edukacja z zamordyzmem? Otóż, nie tylko ma „coś” wspólnego, ale te dwie dziedziny, czyli ochrona zdrowia oraz edukacja, są KLUCZOWE, żeby autorytarne rządy wdrażać bez przeszkód. Zindoktrynowany, potulny i niewykształcony człowiek, nie będzie wiedział jak się bronić. O wiele łatwiej zgodzi się na wstrzykiwanie mu dowolnych substancji i bez oporów zareaguje na wszelkie zalecenia władzy. Pozostanie w domu, kiedy mu każą, co widzieliśmy w trakcie plandemii. Protestowali nieliczni. Czemu? Nie tylko dlatego, że większość zachowywała się konformistycznie. Prawda jest taka, że świadomość Polaków na tle Europy jest spora, ale to skutek działań między innymi takich organizacji, jak Stowarzyszenie STOP NOP, ORDO IURIS, czy ORDO MEDICUS, nowych podmiotów wyrosłych wskutek budowania oporu wobec zamordyzmu. Nauczyciele dla Wolności, Bronimy Munduru dla Przyszłych Pokoleń, STOP WHO, itd. Takich organizacji jest już kilkadziesiąt, do tego wielu niezależnych lekarzy, naukowców i prawników oraz niszowych, jeszcze wolnych, mediów. To efekt kilkuletniej pracy u podstaw. Wcześniejsze zachowania ludzi determinowały w dużej mierze sprzedajne media, różnej maści press-tytutki i zaufanie do „ekspertów”. Na kimś przecież trzeba było się oprzeć. A komu zaufać, jeśli nie profesorom medycyny i statystykom? To, że fałszowanym, stało się jasne nieco później. Winni wciąż, jak mówią gitowcy, „chodzą po wolności”, choć powinni dawno gnić w kryminale. Spokojnie. Pan Bóg nierychliwy, ale sprawiedliwy i jest szansa, że już tu, na tym łez padole, przynajmniej niektórzy część odpowiedzialności poniosą.
Edukacja zdrowotna?
Nowy, obowiązkowy przedmiot, który bandyci chcą wprowadzić, to nie jest coś wartościowego, jak sądzą niektórzy. Wszak słowo „edukacja” nadal jeszcze kojarzy się pozytywnie. Problem w tym, czego oni chcą tam uczyć?!
Wdrażanie zaleceń WHO, o których już pisałem wielokrotnie, to nic innego, jak seksualizacja dzieci, której zgubne skutki obserwujemy już prawie we wszystkich państwach, gdzie ta operacja się powiodła. Statystyki są wręcz alarmujące.
– uzależnienie od pornografii notuje się nawet u 7-8 latków!
– połowa dzieci poniżej 12 lat sięga regularnie po pornografię i jest już prawdopodobnie uzależniona
– rośnie liczba dzieci w depresji oraz liczba samobójstw nastolatków
– coraz więcej młodych ludzi decyduje się na kuracje hormonalne i tranzycje.
To nie bierze się znikąd! Trzeba mieć świadomość, że obowiązkowa „edukacja zdrowotna”, bo należałoby brać tę nazwę w cudzysłów, to wyjęcie dzieci spod kontroli rodzicielskiej w jednym z najważniejszych obszarów życia młodego człowieka. Szkody, które ten zbrodniczy, dryfujący w stronę komunizmu, system jest w stanie wyrządzić dziecku będą ogromne!
Do czego prowadzi seksualizacja, zwłaszcza tak wczesna? Wiąże się z tworzeniem jednostek, którym brak silnej woli, a więc też brakuje im możliwości obrony przed uzależnieniami np. od pornografii. To z kolei uderza wprost w umiejętność tworzenia trwałych relacji, samopoświęcenia, wyrzeczenia się swoich popędów, aby mieć realną możliwość odniesienia sukcesu w życiu, nie tylko w sferze związanej z rodziną. Bynajmniej, nie chodzi o sukces w branży pornograficznej, czy w sprzedawaniu własnego ciała, co już przecież w mainstreamie nie jest uważane za zło, a wręcz przeciwnie. Film „Sponsoring” Małgorzaty Szumowskiej, powstał 13 lat temu, ale już wówczas uzyskał dofinansowanie Instytutu Sztuki Filmowej. Wcześniejszy „Dziennik nimfomanki”, czy polskie „Galerianki” i podobne produkcje, pod pretekstem „przedstawienia problemu”, stanowiły, zwłaszcza dla młodych ludzi, afirmację takich zachowań. Dziś wprost mówi się w wytycznych WHO, że należy uczyć pięciolatki masturbacji, a dziewięciolatki mogą mieć pierwsze doświadczenia seksualne i powinny nauczyć się korzystać z pornografii internetowej. Do czego to ma prowadzić? Pisałem o tym szerzej w cytowanych na wstępie tekstach. Skracając, można powiedzieć, że to masowa produkcja przyszłych ofiar pedofilów oraz przemysłu aborcyjnego. TAK! To nie jest przesada. Proszę przeczytać teksty „Pedofile z WHO” i „Gwałty i tortury”, żeby zobaczyć z czym mamy do czynienia i kto brał udział w tworzeniu tych „chroniących dzieci”, wytycznych.
Niby wszystko wiemy, ponieważ są dokumenty, statystyki i cała masa konkretnych informacji i opinii fachowców. Samo oparcie się na badaniach wystarczy, bez odwoływania się do wiary, światopoglądu i innych czynników, ale bandyci nie chcą z wiedzy skorzystać i bez cienia żenady łamią polskie prawo.
To nie koniec złych wiadomości
Wprowadzenie „edukacji zdrowotnej” to także możliwość indoktrynacji dzieci w kwestii szczepień i reklamowanie produktów medycznych skierowane do dzieci, co jest wprost sprzeczne z obowiązującym w naszym kraju prawem. Wiedza, której młodzi ludzie będą czasem bronić, niczym niepodległości, nieuchronnie prowadzi do konfliktu z rodzicami. Pojawią się zarzuty, że „nie posiadają oni (rodzice) wystarczających kompetencji, „bo przecież pani w szkole powiedziała”, albo „lekarze i naukowcy mówią co innego”. Dziecko może naprawdę być przekonane, że rodzice są w błędzie zarówno w kwestii odradzania im szczepień, czy w innych sprawach związanych ze zdrowiem. Stąd już tylko krok, by stworzyć wzorzec Pawki Morozowa, który zadenuncjuje rodziców, bez świadomości, jakie tragiczne skutki może to wywołać. Łamanie obowiązku szkolnego w Niemczech, czy państwach skandynawskich pozwala na odebranie praw rodzicielskich. Dzieci trafiają wówczas pod opiekę państwa, albo do rodzin zastępczych. Czy tego chcemy? Wprawdzie dziś jeszcze prawo stoi po naszej stronie, ale oni będą z pewnością chcieli je jak najszybciej zmienić. Co jeszcze może się wydarzyć?
Namawianie do tranzycji, terapii hormonalnych, czy innych szkodliwych, czasem nieodwracalnych w swoich skutkach zabiegów, to również niebezpieczeństwo, którego nie można lekceważyć. Dzieciaki podejmują często błędne decyzje, których konsekwencje będą ponosiły być może przez cale życie, jeżeli rodzice nie zablokują tego procederu wystarczająco szybko. To dzieje się na zachodzie w błyskawicznym tempie, a potem młodzi ludzie, kiedy uświadomią sobie, co naprawdę zrobili, próbują odebrać sobie życie. Kto za to odpowie?!
Trzeba krzyczeć głośno!
Edukacja włączająca jest równaniem w dół. Co ciekawe, oni JUŻ mają wszystkich rodziców za debili, choć teoretycznie najpierw trzeba by stworzyć ze dwa pokolenia dzieci „inteligentnych inaczej”, z których wyrosną niepełnosprawni umysłowo rodzice, o ile w ogóle w takim systemie indoktrynacji, zdecydują się jednak posiadać potomstwo. Czemu tak sądzę? To oczywista konstatacja. Próbują wmówić ludziom, że jeśli się stworzy klasy z dziećmi na różnych poziomach, wszystkim będzie lepiej. Tymczasem nawet intuicja normalnego kilkulatka, nie mówiąc o analizie dorosłego człowieka, podpowie, że z całą pewnością wszystkim będzie gorzej! Bo w jaki niby magiczny sposób miałoby być inaczej? Ani różnice wieku, ani poziomu intelektualnego, nie wpłyną pozytywnie na kogokolwiek. Iluzja, że „dzieci słabsze się podciągną”, pozostanie tylko w sferze marzeń. One po prostu nie będą w stanie realizować standardowego programu nauczania, a w wielu przypadkach nie dadzą rady, mimo znaczącego obniżenia wymagań. Co z uczniami przeciętnymi? Zostaną nagle prymusami nie robiąc prawie nic! A bardziej ambitni? Stracą jakąkolwiek motywację do poszerzania wiedzy. Efekt dość łatwo przewidzieć. Już teraz cały system testów, „ocen funkcjonalnych”, które żadnej pozytywnej funkcji nie spełniają, itd., to jest edukacyjny dramat. Obniżanie wymagań i deforma, (bo to nie jest reforma), edukacji trwa w najlepsze. Może powinni nazwać nowy przedmiot po imieniu? Proponuję: seksualizacja szkolna i promocja szczepień.
Tworzenie przyszłych niewolników, uzależnionych od seksu, uodpornionych na wpływ wychowawczy rodziców, posłusznych i odmóżdżonych w stopniu wystarczającym, aby nimi zarządzać w dowolny sposób – to właśnie jest ostatecznym celem wdrażania tej makabrycznej w skutkach agendy.
Dziś możesz jeszcze stawiać opór, a przede wszystkim uświadamiać innych rodziców, co nam tutaj uszykowały rządy „dobrej zmiany” i „uśmiechniętej Polski”. Kiedy im się uda, uśmiechy zastygną na twarzach, a czekanie na kolejną „lepszą zmianę”, może być już mocno spóźnione… Wysłuchaj tej rozmowy z mecenasem Jerzym Kwaśniewskim z Instytutu Ordo Iuris i prześlij dalej link do tego tekstu, a najlepiej oba linki. Niektórzy wolą czytać, inni preferują słuchanie. Ważne, żeby informacje dotarły do każdego, kto ma dzieci w wieku szkolnym, albo młodsze. Nie można zostawiać decyzji o ich przyszłości, zwłaszcza tak bandyckiemu, państwu.
—
Dziękuję za to, że czytasz moje teksty. Mogę obiecać, że postaram się pisać nadal, choć zwykle nie jest to łatwe, lekkie i przyjemne. Tym bardziej dziękuję wszystkim, którzy wspierają moją pracę. Jeśli uważasz, że to, co robię ma jakiś sens, możesz postawić mi kawę. W dalszym ciągu polecam książkę „SPLOT – opowiadania parakryminalne„ z przekonaniem, że będzie to inwestycją, której nie pożałujesz. Zachęcam do podjęcia takiego ryzyka 😉.
Jeśli jakiś tekst przypadnie Ci do gustu i zdecydujesz się napisać krótką recenzję na stronie, pod zakupioną pozycją, wymyślę jeszcze jakiś dodatkowy gratis. Nieustająco dziękuję osobom, które zdecydowały się wspierać blog cyklicznie.
Można też wybrać formę stałego zlecenia, albo wpłaty jednorazowej na podane niżej konto:
44 1140 2017 0000 4502 0148 3714 czy za pośrednictwem Revoluta. Pozostałe opcje znajdują się w stopce. Będę zobowiązany także za wszelkie recenzje mojej pracy. Oczywiście, wciąż zachęcam do wsparcia projektu wydania książki „Ostatni oddech”, który zawisł w próżni i szansa ukończenia go w tym roku jest już iluzoryczna, ale dobrze byłoby przynajmniej ten proces rozpocząć.
Polecam też felietony: Cenzura ignorantów, Sejmowa dintojra, Wszyscy będą siedzieć! Braun do Watykanu, Oklaski dla Brauna, Wielbłąd Kaczyńskiego, Przedwyborcza histeria pacynek, Podżeganie do pokoju, Elektryczne szaleństwo, Kaganiec oświaty, Antidotum na wirusy, Tydzień z hukiem, Ruskoonucyzm patriotyczny, Raszyńska masakra i czerwony diabeł, Obłędna miłość, Igrzyska śmierci w cieniu Pekinu, Klątwa Kurskiego i australijski skandal, Pudrowanie trupa i gry szpitalne, Strzały na granicy! Grobbing 2.0 i Halloween, Zjedz szczepionkę, Gladiator i dziewczyny, Turniej US Open Closed, Wymyk do podporu, Szczepionkowa propaganda nie działa! Szczepionkowe wakacje z QR kodem, Szczepionkowa schizofrenia, Największy przekręt i co dalej? Zabijamy ludzi, Złoty strzał dla seniora, To już nie teorie spiskowe! Uratowani przez Covid?
i artykuły: Byli w tym skuteczni, Terapia Daremna w natarciu, Ile lat więzienia? Sztuczny Inteligent, Zainfekowany mózg, I tylko dzieci żal, Zbrodnie medyczne trwają od lat! Szczepionki gorsze od choroby, Sanitarna bandyterka powraca, Strzelanie w stopę, Bezwarunkowy dochód podstawowy coraz bliżej! Oszuści, mordercy i EVC, Zapnijcie pasy! Etyka znika, Polimeryzacja ludzkości, Broń biologiczna w Polsce? Gumowe skrzepy we krwi, System zaczął przeciekać, Grypa szaleje? Powyborcza czkawka, Woda z mózgu, Prawdziwy MATRIX, To już jest koniec! Turborak i ratunek po szprycy, DNA zmienione szczepionkami, Nowotworów o 14000 procent więcej, Dzieci umierają coraz szybciej, Nikt nie umknie! A w Luizjanie można! Pałowanie z uśmiechem, Postępactwo naciska, Twój awatar przetrwa, Czas przebudzenia, Każdy ma wybór, W cieniu wojny, Chcą naszego dobra, Bandyckie metody, Świecenie oczami, Biorą się za niemowlaki, Rok kłamstw, Więzienie za prawdę o eliksirze, Covidowe srebrniki i WHO, Grillowanie lekarzy, Ponad 38 mln ofiar szczepień, Wielu rannych i będzie gorzej, Bandyci i mordercy się nie zatrzymują, Kontrakt z Pfizerem ujawniony! A miało być tak pięknie, Pętla się zaciska, Kolejna pandemia lada moment, Czy Twoja komórka okaże się zabójcą? Już nic nie będzie tak samo, Potworna Sztuczna Inteligencja, Będą zabijać, czy tylko straszą? Właśnie to chcą ukryć! Gwałty i tortury, Pedofile z WHO, Tragedia kanadyjskich dzieci, Sztuczne mięso w Polsce?! O ponad 6300 procent więcej zgonów dzieci, WHO poza prawem, Kanibalizm u bram, Bawią się nami znakomicie, Zamordyści odbiorą nam mienie, Sportowcy marionetkami globalistów? Szczepionkowy dogmat i cenzura, Oddali życie za pracę, Smacznego mRNA, Grafen detoksykacja, Sztuczna inteligencja głupia, jak but? Kłamstwo musi runąć! Trzymanie za mordę, System się przewraca, Ryzyko śmierci większe o 276 procent, Piętnastominutowe więzienia, Czipowanie ludzi już wkrótce! Zjedz świerszcza, Szczepionkowe skandale, Odporność zabijana na raty, Grafen zamiast wirusa? Twoja praca zniknie, 500 szczepionek w ciągu 8 lat!, Czy to na pewno wirus? Kredyt społeczny wchodzi tylnymi drzwiami, Jak walczyć z WHO? Zabijanie odporności potwierdzone, A co na to Kościół? Udarów więcej o ponad 100 tysięcy procent! Pfizer obnażony, Krew zaszczepionych niebezpieczna? 14.650 rodzajów powikłań! Zaszczepione dzieci umierają 137 razy częściej, Koniec teorii spiskowych? Umiera o 691 procent więcej dzieci, O 10.660 procent więcej nowotworów, Jak kłamcy bronią morderczych szczepionek, Psychopaci wytworzyli HIV-1, Cała prawda o COVID-19, Co wzięli zamiast szczepionki? WHO w mętnej wodzie, Teoria spiskowa do korekty, Sprawdź szkodliwość swojej szczepionki, Niemal o 300% więcej diagnoz nowotworów, Szczepionki czy trutka na szczury? Co pływa we krwi zaszczepionych, Masowe zgony sportowców, Eliksir śmierci, Ofiary covidowych szczepień przemówiły, Norymberga 2.0 coraz bliżej, Działa tylko trzecia dawka! Magnetyczne szczepionki i depopulacja, Maseczki groźne dla życia, Śmierci, których nie było, A jednak się kręci